Klantenservice

Bestelling zelf afhalen: 
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Eemdijk. Zodra uw bestelling voor u klaar staat, nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak. Omdat wij een winkel aan huis zijn, is het alleen mogelijk om af te halen met een gemaakte afspraak. 
Let op: u kunt bij afhalen alleen CONTANT betalen. Geen pin, geen creditcard en geen cheques. 
 
Verzendkosten: 
Voor bestellingen van harnassen betaalt u per stuk € 15,00 verzendkosten (tenzij anders vermeld). Bij de kleinere produkten, zoals schilden en zwaarden, zijn de verzendkosten €7,50. 
Let op: bij betaling onder rembours zijn wij genoodzaakt rembourskosten in rekening te brengen (tenzij anders vermeld). In totaal komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours voor een harnas dan op € 30,00. Voor zwaarden en schilden komen de verzendkosten bij het versturen onder rembours op € 15,00.
 
De producten worden altijd aangetekend/verzekerd opgestuurd. Zo is uw zending verzekerd tegen verlies of beschadiging. 
 
Verzendkosten België: 
De verzendkosten naar België van onze producten bedragen voor harnassen € 30,00 per stuk; schilden en zwaarden € 15,00 per stuk.
Zendingen naar het buitenland kunnen niet onder rembours verstuurd worden.
 
Verzendkosten buitenland (anders dan België): 
Verzendkosten buiten Nederland zijn verschillend per land. Neem hiervoor contact met ons op. Zendingen naar het buitenland kunnen niet onder rembours verstuurd worden.
 
Levertijden: 
Het Ridder Huis verstuurt uw bestelling op dezelfde werkdag, na betaling of onder rembours, naar u toe. De producten worden meestal de volgende werkdag maar ook op zaterdag bij u bezorgd. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 2-5 werkdagen (afhankelijk van het land) geleverd.
 
Het Ridder Huis verstuurt haar producten volledig verzekerd met PostNL. Nadat het pakket door Het Ridder Huis aangeboden is voor verzending aan PostNL, ontvangt u van ons een PostNL Track & Trace nummer, zodat u uw pakket online kunt volgen. Bent u niet thuis op het moment dat de PostNL medewerker bij u aan de deur staat, wordt het standaard aangeboden bij uw buren. Als PostNL het ook niet bij uw buren kan afleveren, wordt het pakket later nog een keer aangeboden. Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat het adres van het Postkantoor van PostNL waar u de zending kunt afhalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd. 
 
Betaalmethoden: 
  • Vooruitbetaling via iDeal (voor Nederland)
  • Vooruitbetaling via Bancontact (voor België
  • Vooruitbetaling per bank
  • Vooruitbetaling via PayPal: Hier zijn kosten aan verbonden (3,4% van het totaalbedrag) . Neem hiervoor contact op met Het Ridder Huis per mail: info@hetridderhuis.nl of telefonisch op: 06 - 18 61 90 70.
  • Rembours: U betaalt rechtstreeks aan de PostNLmedewerker op het moment dat u het pakket ontvangt. Zorgt u dus dat u het gehele bedrag contant in huis heeft wanneer u de bestelling verwacht. Niet mogelijk voor  het buitenland.
  • Contant: Wanneer u het pakket komt afhalen. 
 
Privacybeleid: 
Het Ridder Huis respecteert de privacy van al haar bezoekers en klanten van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om uw bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en stellen alles in het werk om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Alle persoonlijke informatie wordt verzameld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
 
 
Voor alle overige vragen kunt u contact opnemen met Het Ridder Huis.
Tel: 0031-6-18619070